Топографія. Учні
7,8,9 класів з учителем Світельською Л.М. виконали проєкт по створенню
топографічної стежинки на території школи. Вона допомогла юним географам дізнатися про
способи зображення земної поверхні та навчила школярів «читати » місцевість,
яка зображена на топографічній карті.
Навчально-дослідна
ділянка – база дослідної роботи для учнів 5-11 класів. Тут вони закріплюють,
розширюють знання з біології, отримані в класі, пізнають рослинні організми,
опановують методи управління розвитком рослин, набувають компетентностей по вирощуванню рослин,
залучають до колективної праці.
Озеленення. Дев’ятикласники школи показали приклад екологічної культури та завзяття. Вони зголосилися взяти участь у розширенні пришкільної дендроділянки. Акція була проведена в рамках реалізації проекту «Озеленення України» та з участю Козлова М.І., Черненко Л.В., Світельської Л.М., Цимбала С.О.
Мурахи. «Не
руйнуй мурашників!», «Бережіть їх!» з такими словами звертаються учні 5 класу
до всіх людей. Мурахи – санітари лісу, трудівники і захисники. Охороняйте їх!
Урок STEM. На STEM уроці кожна діяльність чітко зрозуміла
учням, лабораторні прилади, обладнання, інструменти безпосередньо залучені до
структури знань. З нашими семикласниками ми готові до освітнього челенджу.
Захоплюючі уроки
біології. Захоплює і бентежить. Вологий препарат земноводних. Амфібії широко
використовуються в усіх лабораторіях. Вдячні дослідники поставили їм пам’ятник у
Парижі і Токіо.
Урок географії. Семикласники
безтямно закохані в географію і бажають здивувати світ новими думками та
відкриттями. Уроки географії – це подорож у минуле, майбутнє і сьогодення.
Немає коментарів:
Дописати коментар